Brun Som en bränd pepparkaka

Idag gick jag till stan och märkte att jag verkligen behöver en bra mössa! det var iskallt ute och mina öron var istappar typ. då kom jag på att jag en pälsmössa (fusk så klart) skulle lysa upp de kalla dagarna här i sverige!
Idag har jag Ayla lärt mig lite om Photoshop och jag kan redigera bilder (lite...) och jag har konstaterat att Photoshop är ganska kul ändå.
Idag har jag saknat Amanda som har rest till Indien. Hon kommer vara brun som en bränd pepperkaka.
men jag kanske oxå ska åka utomlans till värmen efter julafton (fast ändå under lovet) och då kommer jag oxå bli brun som en bränd pepparkaka så då har hon inte något att skryta o längre! hahaha...
Hoppas jag kan åka utomlans så jag jag inte kommer att se så KRITvit brevid Amanda! hehe...
Nu ska jag fokusera på filmen (GRINCHEN*)
Jag som en lien plutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0