Svar på min lilla frågestund

Har du några syskon? Ja, 4 stycken, 4 ingifta och en hund (jag tycker att han räknas).
Vad heter dem? Maia, Rakel, Ludvig, Hanna, ingifta: Emelia, Samuel, Edvin, Axel och hunden heter Henry
Hur gamla är dem i såfall? Maia 9, Rakel 22, Ludvig 20, Hanna 15, Emelia 8, Samuel 13, Edvin 11, Axel 15 och Henry 1 år och 9 månader ungefär.
Vad är din favorit färg, mat, speciell dag? Humm...tror chokladbrun eller jag gillar alla färger. Jag gillar nästan allt som inte är kött (vegiterian). Jag gillar lördagar för då får man sova ut och vara uppe sensent!
Har du några intressen? Jag älskar att rita, måla, fota (äger en nikon d3000), baka, lyssna på musik, tränar konståkning, hålla på med lera, godis och allt som är roligt!
Vad gör du på fritiden? Jag tränar konståkning, är med kompisar, fotar och lever livet mm...
Vad gillar du att göra? Det som är mina intressen gillar jag att göra =)
Vad ogillar du? Dumma människor, SD, egoister, spindlar är lebbiga...
Allt bra? :) Jaha allt är finfint nu, är lite trött i benen har varit och julhandlat(: Saknar min kamera lite (är på lagning) men den kommer på tisdag!
HOPPAS NI FICK BRA SVAR PÅ FRÅGERNA
HEDDA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0