tidsfördriv

det här är ett tidsinställt inlägg som jag skrev 00.10 på natten

Lovar du att vara ärlig: JA

Du heter:
hedda hennix
Smeknamn: hedd, hedds

Beroende av: jag gillar godis väldigt mycket men ska ha godisförbud 2011

Vad tror folk om dig: kanske snäll, knäpp, rolig, fånig, busig, dålig humor...
Stämmer det: kanske kanske inte, det bror väl på när.

Vad får du oftast komplimanger för: mamma säger att jag ser ut som ett gosedjur men jag vet inte...
Hur imponerar man på dig: jag gillar godis!
Brukar du skratta för dig själv:
ibland om jag läser något roligt i en bok
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: oki

Var bor du: i ett rum i en lägenhet. nää men joo fasst jag bor i hammarby sjöstad
Trivs du där: ja det gör jag!!

Sprit, cider, vin eller öl: jag dricker inte alkohol men alkoholfri cider är gått (:
Vad har du för mobil operatör: telenor kompis eller något sont
Är du allergisk mot något:
ingenting jag är felfri!! nää...

Hur svarar du i mobilen: HALLÅÅÅÅÅÅÅ

Vem ringde du senast: mimmi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: oki heråå då ses vi i morron dåda
Antal timmar sömn inatt:
tills jag vaknar i morron

Sov du ensam: nej, oftast med hunden men nu ligger småsyrrorna på madrass i rummet (vi såg en läskig film)
Brukar du komma i tid: till vad?? men antingen kommer jag för sent eller för tidigt
När mår du bra: när jag är med gotthjätat folk och varelser
När blev du fotad senast: i går när jag stod på händer
Hur känner du dig nu:
ganska ont i ryggen för sitter i sängen lutad mot en hård vägg
Vanligaste färg på dina kläder: färgstarka och mönstriga

Favorit dryck på morgonen: oboy eller te
Rakar du benen: nej
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22
Är du blyg: det tycker jag inte

Sysslar du med någon idrott: jag åker konståkning många dagar i veckan
Vill du hellre ha mail än brev: absolut inte!!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
ingen aning det får jag komma på då
Är du bortskämd: nej det tycker inte jag

Vad gör du i morgon: jag ska möta min fina kompis kl 12.00 så ska vi gå på mellandags rean
Vad är det värsta du vet: dumma människor, djurplågare, onda människor, taskiga människor och spindlar tycker inte jag är så mysigt
Har du bra vänner och äkta vänskap: JAAA nu så har jag suuupervänner
Vad använder du för shampoo: olika kan variera, mamma provar nya hela tiden så då gör jag oxå det
Vad är det finaste du fått:
ett liv antar jag
En speciell dag du minns: när jag bodde i Costa Rica ett tag och det var en stor tarantella i dörröppningen in till huset som vi bodde i.
Hur gammal är du:
så gammal som jag behöver vara 12 kanske...

Tycker du om någon just nu: nej eller räknas min hund?

Du samlar på: gamla kameror och fina visitkort
Vem ringer du när du är arg/ledsen: jag har ingen aning..
Gillar du golf: nej det är inte kul, tycker inte att det har någon poäng att bara stå och putta på en liten vit boll.

Vilken tid gick du upp idag: 08.21
Har du sovit i din egna säng i natt: ja
Är det okej att gråta: JAAAA så klart, man ska gråta när man behöver gråta!
När grät du senast: tror det var den 19 november

Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka jorden runt och rädda massa djur som behöver hjälp

Bär du glasögon eller linser: nej, men behöver glasögon fast jag vill inte ha glasögon och kan inte ha linser än.

Har du piercing: ett hål i varge öra med det kanske inte räknas som piercing
Har du tatuering/ar: naj
Vill du gifta dig: tror inte det 
Är du bra på att laga mat: ja det tycker jag

Är du flygrädd: JA! jag hatar att flyga!!!

Vad dricker du helst när du är törstig: vanligt kallt vatten

Tror du på ett liv efter döden: ja jag tror att man blir något annat då
Tycker du om sushi: nej, eller har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: GODIS!

Bor dina föräldrar tillsammans: naj

Har du tandläkarskräck: JAAA
Är du morgon- eller kvällsmänniska: lite både och

Vilken ögonfärg har du: blååå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: vet ej kanske någon gång
Biter du på naglarna: nej har slutat
Röker du: ALDRIG!! ska aldrig röka

Senaste låt du hörde: "fredrik snortare och cecilia synd" av petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0