En spark i baken för mig i morgon

Nu är det så att min kamera är på lagning. Kommer tillbaka i december månad troligen innan den tionde. Har sätt så många fina saker som jag vill foto men inte kan för kameran är borta.
Sitter och äter en äcklig tablett som är bra om man är sjuk, den smakar äckligare än allt i hela världen!
Tänker på vad jag ska packa till tävlingen i morgon ( tävlar i konståkning ) men väntar tills min tablett tar slut i munnen så jag kan borsta mina betar och hoppa ner i min bädd.
I dag har jag och Sanna varit och gått några ärenden. Sanna lämnade in två tavlor på ramning, skulle lämna in en matta på lagning och jag köpte hårspännen. Vi gick in i en antikaffär som var jätte dyr. Jag hittade en jättegammal nikon kamera som jag direkt ville köpa men den kostade hela spargrisen så den fick vänta på en ägare med pengar ( snyyft )
Nu är tabletten slut så good bajs och ät majs!! skoja bara lite!
Amanda LB: Vill bara säga att jag saknar dejjj världen är tom utan dig i omgivningen PUUZ
Hedda

Kommentarer
Postat av: Blomflicka

men preuseluskan!!! JAG SAKNAR DIG OCKSÅ OCH JAG HATAR BACILLER FYFAN ALLTSÅ MEN VI SES JU I ÖVERMORGON SÅ DET ÄR FINT: JAG ÄLLLSSSKKKAR DIG<3<3<33<3

puws, hattifnatt

2010-11-21 @ 01:32:48
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0