Julpynt & Kånken

Idag lämnade jag in min kamera på lagning för den var sönder på något sätt (snyyyft) , så jag kommer inte blogga lika mkt för jag har ju ingen kamera som jag kan foto med.
Jag vill ha en Kånken väska i julklapp dom är så fina och gosiga...hehe
Idag julpyntade jag på mitt rum. Jag och mamma var i sickla och köpte en stor julgranskula fast den lyser och man hänger upp det vid tex fönstret som en julstjärna. Vi letade oxå efter en Farsdag present till David (mammas MAN), vi hittade en bok och en renpenna (penna formad som en ren), vi hittate oxå 5 ljuslyktor.
Jag har satt upp en massa teckningar på min vägg och ska fylla hela rummet med teckningar! Det kommer att bli jättefint!
PÖÖÖÖZ
HEdddA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0