Knock You Down!!!Eller mej*-.-

Mitt lilla repotars om Amanda:
Först vill jag bara säga att jag har JÄTTE tråkigt och gör bara detta för det och massa andra saker, men jaja.
Namn: Amanda (tänker inte skriva med om namn eller det för man vet aldrig vem som kan hemsöka henne)
Stjärntrcken: Vet ej
Bor: I sverige
Gör på mornarna: Äter frukost och tar kanske en dusch , hon kan göra mer saker.
I skolan: Är kanska flummig och chillar oftar på golv och annat
Fritid: Spelar teater, dansar indisk dans (tror att det var det), är med hedda och andra
Natten: Hon är ganska rolig när hon sover och gullig, men henry blir oftast sur på henne för hon tar hans plats i sängen (:
I vinter: Jag ska lära Amanda att åka snowboard för det kan jag och då ska kon oxå kunna det [x
Nu: Nu är hon troligen med hennen kusiner och chilla.
SLUT OM AMANDA
Idag skulle jag och mamma göra nya pass till oss men det var lång kö så vi gick gå till en affär. Men på vägen dit så stannade vi i en liten indiskt affär (såklart fastnade vi i den) så det blev ingen rolig affär. Vi gick tillbaka till passpolisen men det hade bara gått några nummer så vi gick där ifrån och skulle gå dit en annan dag istället. Vi tog bilen till affären som vi skulle till först men vi parkerade en bit ifrån så vi gick en bit. Men när vi går på gatan så nockar en kille mig i pannan med sin armbåge och bara går vidare, han sa inte ens förlåt!! Jag blev sur. När vi kom in i affären så var det en sån affär som man kan hitta vad som helst i för jättelåga priser. Vi köpte lite lera som man formar och lägger in i ugnen så stelnar den. Sen åkte jag hem och mamma till sin grej som hon skulle göra. Nu har jag jätte ont i mitt huvud och  det är den onda killenfel!
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0