hej-jag-updaterar-inte-här-sjukan, hej-jag-updaterar-dåligt-sjukan, hej-jag-har-ont-i-halsen-sjukan

Jah tror att jag och min blogg har blivit smittad av Amandas och hennes blogg hej-jag-updaterar-dåligt-sjukan och hej-jag-updaterar-inte-här-sjukan och hej-jag-har-ont-i-halsen-sjukan alltså jag mår inte så bra =( Men jag ska försöka att va lite glad ändå för jag e seeg och inte snabb men jag kan äta goda saker! Jag vet inte änns vad jag skriver lite dum inte lite dumm jätte dum!!!
Idag va jag i skolan som vanligt, vi hade Anton som vickare (linda är typ sjuk) han va nog lite sur på oss, men vad ska man inte göra när man har vikarie?!?! Efter språket så fick jag springa efter Amanda och vinka av henne för hon e på väg till Värmlan! Amanda jag kom på vad det heter Zyx  det är det som är bra inte det som syrran sa.
Jag komma sakna dig Mandis ha det gött!! PUssi PUssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0