Min Härliga Dag

♥ Vaknade trött som en säl
♥ Åt inte så god frukost
♥ Gick till båten
♥ Va lite lat i dag så tog bussen 2 stationer till skolan
♥ Skolan började 8:20 med idrott, men idrotts läraren var på orgentering men en annan klass så vi fick inte ha idrott
♥ Jag och Alexandra gjorde ett löfte att vi inte skulle äta något sött på hela dan men det gick inte
♥ Vi hade läxförhör på " Läran om Livet ", men jag hade glömmt bort det så jag tror att den inte gick så bra
♥ Jag fick reda på att vi har Geografi-porv på Nordamerika den 14/10
♥ Skolan slutade 13:50, 40 min tidigare för att vi inte hade någon idrott
♥ Jag följde med Alexandra, Amanda, Ayla och Norma till Konsum och fick en mandarin av Amanda
♥ Ayla, Norma och Alexandra gick hem
♥ Jag och Amanda väntade på att hennes buss skulle komma och att mamma skulle komma och köra mig till träningen
♥ Jag och Amanda gjorde ett löfte att vi inte får äta godis och inte dricka någonting ifrån colas förlag
♥ bussen kom och Amanda gick
♥ Mamma kom och vi åkte till Liiidingö för jag skulle träna koståkning
♥ Tränade i 2 timmar på isen och 1 timme markträning
♥ Fick åka md min tränare till Stadion och ta tunnelbanan till slussen och byta till grön linje och gå av vid Gullmansplan och pratade med pappa i telefon när jag väntade på tvärbanan
♥ Kom hem och duschade och gjorde potatisbullar till mat
♥ Åt mat med lite småbråk ( jag var inte inblandad )
♥ Sappade mellan kanalerna och såg att Grey´s Anatomy hade börjat sin nya säsong
♥ Ska sova nu för jag e trött som en mygga
Min dag
PUSS
(kan inte lägga upp några bilder i dag för kunde inte överföra dom ifrån kameran )

Kommentarer
Postat av: Blomflicka

fuck yeh vad jag finns med på listan ^^ ;D

PISSPUSS

2010-10-06 @ 23:07:41
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0