Det-Jag-Stör-Mig-På

• Ordspråket "Man kan inte lära gamla hundar sitta" e helt väderlöst för man kan visst lära gamla hundar sitta!!!
• Man inte får tugga tugummi i klassrummet. man tänker ju faktiskt bättre när man tuggar tugummi!!!
• Att jag alltid blir konstig på klassfoton :S
• Att jag inte får en egen dator
• Man kan inte ladda upp fler än 250 bilder på facebook i ett ambum! det är faktiskt jättekonstigt!!!!!!
• Att OLW bara fyller sina chipspåsar till hälften är faktiskt dummt!!
• Att det inte går något bra på tv 00:00
• När man är sjuk så är allting tråkigt, vad man än gör så blir det tråkigt :(
• På natten när Henry (min hund) skäller så man vaknar och inte kan somna om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0