rum

fixade i mitt rum i kväll.
Först stog det ett litet fult vitt skrivbord i hörnet men jag fixade och trixade lite och VOLAAA!:
SÅÅÅ mysigt!
Idag var jag hos farmor i gustavsberg. Vi mysade och år pasta. Målade och åt kaka. Skrev på skrivmaskin och tittade på tidnings utklipp på farmor. Beundrade Henry.
När jag skulle åka hem gick bussen 15:46 och jag satt på busshållplatsen så såg jag bussen komma (som gick en gång i timman) och jag tog mina saker och ställde mig upp, och bussen bara åker förbi mig! Sen kommer en annan buss och den åker också förbi mig! BLÄ OCH TVI PÅ SL!!!! Så jag fick ta en buss som det tog 54 minuter att åka till slussen med istället för 20... På bussen satt jag och babblade med Amanda i telefon (hon försökte lägga på flera gånger...). Sen ringer mamma och säger "det är visning på lägenheten så du får inte vara hemma förens 18:00". JAG HADE HELT GLÖMMT DET! Så jag köpte en tidning på pressbyrån (som det visade sig att jag redan hade läst...) och en bulle på ett kafe, satte mig i trapphuset en våning under visningen och käkade bulle. Farmor ringde och frågade om jag var hemma, och mitt i samtalet så dör min mobil! och jag hade ingen annan klocka så jag visste ju inte när jag kunde gå upp en trappa för att komma hem... Så jag satt mitt i trapphusen käkade bulle, hunden henry gnällde väldig mycket. efter ett tag så går jag upp och in i lägenheten (för den var olåst) och så är david där! JAG FATTADE INGENTING! han skulle ju komma hem halvsju! och jag hade ju suttit och bevakat alla som hade kommit och gått, men jag hade missat david för han tog hissen (som han aldrig gör) och då hade jag väntat i en halvtimme längre en vad jag hade behövt!
DET var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0