2010-11-13 00.22 - 00.42


 Jag flyger på Amanda i början av skolan när vi hade gått där i ungeför en månad. Tänk jag har bara kännt Amanda i 3 o halv månad!
Idag är det min födelsedag och jag fyller 14. Detta inlägg skrev jag 2010-11-13 00.23 när jag slaggade hos Amanda. Det är ganska coolt!
När jag fyller arton:
Ska jag ta körkort
Flytta hemifrån med Amanda, vi ska bo i husvagn eller lägenhet
Jag lovar mig själv att jag ska ha kvar mina Dr Martens och inte större fötter än 38
Ha en mamma Shama gärna min mamma eller ska HA min mamma Shama
Ska ha en Hund med Amanda eller flera, bror på vad hon godkänner
Jag lovar att jag ska ha kvar min blogg tills jag fyller 14 så detta inlägg kommer upp
Kommer alltid att vara en godisgris
SES FRAMTIDEN man kanske inte änns andvänder datorer 2012...
Nu Händer:
Jag och Amanda tittar på någon film
Amanda klipper o limmar på ett papper = gör ett kolars
Jag skriver ett framtidsbrev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0